e o incercare de a fi mai presus de Brancusi. si nu ca nu ar fi posibil. aurul atoateinvaluitor...
metafora cu adn-ul insa e frumoasa. preluarea unor elemente din arta populara de catre artistii moderni nu mi se pare chiar o idee rea, daca prin asta se reuseste sa se atraga atentia lumii asupra radacinilor acelei arte. mi s-ar parea cinstit ca in prezentarea lucrarii lui sa se faca referire la poarta traditionala de la care s-a plecat, astfel incat cetele de japonezi, americani, francezi, si altii care vad pe viu lucrarea sa stie ce si cum.
pentru cei care sunt curiosi, fara a incerca sa minimalizez rolul portii maramuresene in cultura si identitatea Romaniei, as face totusi o trimitere catre portile sculptate din Zanzibar. veti avea ocazia sa va minunati, strict din punct de vedere estetic si tehnic.
e o incercare de a fi mai presus de Brancusi. si nu ca nu ar fi posibil.
RăspundețiȘtergereaurul atoateinvaluitor...
metafora cu adn-ul insa e frumoasa. preluarea unor elemente din arta populara de catre artistii moderni nu mi se pare chiar o idee rea, daca prin asta se reuseste sa se atraga atentia lumii asupra radacinilor acelei arte. mi s-ar parea cinstit ca in prezentarea lucrarii lui sa se faca referire la poarta traditionala de la care s-a plecat, astfel incat cetele de japonezi, americani, francezi, si altii care vad pe viu lucrarea sa stie ce si cum.
pentru cei care sunt curiosi, fara a incerca sa minimalizez rolul portii maramuresene in cultura si identitatea Romaniei, as face totusi o trimitere catre portile sculptate din Zanzibar. veti avea ocazia sa va minunati, strict din punct de vedere estetic si tehnic.